Kodėl SMS rinkodara?

SMS reklamos faktai:

✉  46% gavusių reklamines SMS žinutes teigia, kad gavo ją per paskutines 7 dienas, net 68% gavo bent vieną žinutę per pastarąsias dvi savaites.
✉  Pasiūlymai, pateikti per mobiliąją mediją sulaukia nuo 10 iki 1000% didesnį atsako dažnį nei per spausdintinę mediją.
✉  Vidutinis el.laiško reakcijos laikas – 90 minučių, tuo tarpu tekstinio pranešimo – vos 90 sekundžių.
✉  Šiuo metu mobiliųjų telefonų yra daugiau nei televizorių.
✉  86% visų vartotojų siunčia ar gauna SMS žinutes kasdien.
✉  2012m. duomenimis per metus mobilioji reklama Šiaurės Amerikoje išaugo nuo 304 iki 701mln. JAV dolerių.
✉  30% visų vartotojų saveikauja su Prekiniais ženklais kiekvieną savaitę.
✉  SMS žinutės vis dar yra didžiausias mobiliosios rinkodaros kanalas pagal pajamas.
✉  Nuolaidų kuponų, išsiųstų per mobiliuosius telefonus, panaudojimo galimybė yra 10 kart didesnė nei tradicinių – spausdintų nuolaidų kuponų.
✉  95-98% visų SMS žinučių yra perskaitomos per kelias minutes


Kodėl SMS rinkodara???



Diagramoje pateikiame SMS ir kitų visuomenės informavimo priemonių palyginimą, juos vertindami pagal tris kriterijus: 
 pasiekiamumą, kainą ir veiksmingumą.
Presentation2.jpg