Kaip dirbti?
SMS rinkodaros sėkmė priklauso nuo daugelio prielaidų. Didelę dalį Jūsų sėkmės sudaro reklamuojama prekė,
paslauga ar pateikiamos informacijos formatas, tačiau prieš pradedant SMS rinkodaros kampaniją būtina atsirinkti
tikslinį savo klientų segmentą. Prieš naudojantis mūsų sistema, dažniausiai savo klientų numerių duomenų bazes atsineša
pačios įmonės. Mūsų patirtis leis patarti Jums įvairiais klausimais susijusiais su klientų segmentavimu, duomenų bazės kaupimo
sprendimais, bei bet kokia kita susijusia informacija!
paslauga ar pateikiamos informacijos formatas, tačiau prieš pradedant SMS rinkodaros kampaniją būtina atsirinkti
tikslinį savo klientų segmentą. Prieš naudojantis mūsų sistema, dažniausiai savo klientų numerių duomenų bazes atsineša
pačios įmonės. Mūsų patirtis leis patarti Jums įvairiais klausimais susijusiais su klientų segmentavimu, duomenų bazės kaupimo
sprendimais, bei bet kokia kita susijusia informacija!
Lietuvos ir užsienio įmonių patirtis įrodė, kad tinkamai naudojantis mobiliosios rinkodaros priemonėmis galima pasiekti
stulbinamų rezultatų. Informacija perduodama per trumpuosius pranešimus leidžia tiesiogiai komunikuoti su vartotoju
bet kur ir bet kada. Naudojant SMS rinkodarą galima labai greitai atsakyti į konkurentų reklaminius veiksmus, kurti klientų
lojalumą, bei stiprinti savo prekės ženklo kokybę. Lyginant su kitomis reklamos sklaidos priemonėmis, SMS reklama užtikrina
labai didelį vartotojų pasiekiamumą, jų dėmesio išlaikymą, bei mažą reklamos kainą.
stulbinamų rezultatų. Informacija perduodama per trumpuosius pranešimus leidžia tiesiogiai komunikuoti su vartotoju
bet kur ir bet kada. Naudojant SMS rinkodarą galima labai greitai atsakyti į konkurentų reklaminius veiksmus, kurti klientų
lojalumą, bei stiprinti savo prekės ženklo kokybę. Lyginant su kitomis reklamos sklaidos priemonėmis, SMS reklama užtikrina
labai didelį vartotojų pasiekiamumą, jų dėmesio išlaikymą, bei mažą reklamos kainą.
Pagrindiniai aspektai padėsiantys Jums pasiekti puikius rezultatus:
✔ Segmentuokite klientų sąrašus. Siųskite pasiūlymus tikslinei auditorijai!
✔ Naudokite tik savo pačių klientų duomenų bazę. Taip pasieksite didesnį efektyvumą!
✔ Žinutė turi būti trumpa, aiški ir su pabrėžta nauda klientui (akcija, nuolaida, spec. pasiūlymas).
✔ Pateikite klientams galimybę pasidomėti Jūsų pasiūlymu plačiau (nuoroda į puslapį).
✔ Laikas, laikas, laikas! Siųskite SMS klientams, kad jų neprižadintumėte ir leistumėte pasidomėti pasiūlymu jiems laisvu metu!