Apie mus

10 patarimų efektyviai naujienlaiškių (email) rinkodaros kampanijai

10 patarimų efektyviai naujienlaiškių (email) rinkodaros kampanijai


Norite pasiekti geriausius rezultatus? Pasiekti kaip įmanoma daugiau gavėjų? Kad Jūsų el. laiškai neliktų nepastebėti?
10 patarimų, kaip pasiruošti ir sukurti Jūsų lūkesčius patenkinsiančias - efektyvias elektroninių laiškų kampanijas.

1. Siųskite iš dedikuoto IP adreso.
Jūsų IP adreso reputacija, domenas ir el. pašto adresas - visa tai turi reikšmės, kad jūsų elektroniai laiškai patektų į kliento pagrindinę gautųjų dėžutę. Kiekvienas pranešimas, kuris atmetamas arba apie kurį pranešama kaip apie šlamštą, yra neatsiejamas nuo kilmės IP reputacijos. Tai daro įtaką el. pašto pristatymui ir sukuria problemų dėl būsimų pranešimų iš to IP arba visiškai blokuoja juos.

2. Autentifikuokite savo el. pašto adresus.
Autentifikavimas padeda nustatyti pašto domeno nuosavybę ir apsaugo nuo nepageidaujamų laiškų platintojų ir sukčiautojų, kurie ir toliau naudoja el. paštą platindami kenksmingas žinutes. Įgalinę siuntėjo strategijos sistemą (SPF) ir domeno raktų atpažįstamą paštą (DKIM) patvirtinate savo siuntėjo reputaciją, kuri įrodo IPT, kad jums priklauso domenas.

3. Žinokite savo siuntėjo balą.
IPT tiekėjai, tokie kaip „Gmail“, „Outlook“, „Yahoo Mail“, naudoja pažangias šlamšto rūšis, kad apsaugotų savo vartotojus ir pašto paslaugas nuo išnaudojimo. Šie nepageidaujamų filtrų filtrai veikia kaip pirmoji gynybos linija, analizuodami gaunamus el. laiškus ir leisdami geriesiems pasiekti filialą, o blogus filtruoti į šlamšto aplanką (arba visiškai juos atmesti).
Lutex el. pašto šlamšto filtras patikrina jūsų el. laiškų turinį pagal iš anksto nustatytų taisyklių ir algoritmų sąrašą, kad būtų galima nustatyti, ar pranešimas yra šlamštas. Bet kokio kriterijaus atitikimas priskiriamas balui, kuris naudojamas apskaičiuojant bendrą balą, vadinamą el. pašto šlamšto balu - sužinokite savo siuntėjo balą.

4. Venkite šlamšto spąstų.
IPT ir antišlamšto grupės naudoja šlamšto spąstus kaip sukčiavimo valdymo įrankį, kad surastų žmones, kurie siunčia į pasenusius sąrašus arba sąrašus, kuriems jie neturi leidimo siųsti, kad užblokuotų el. laiškus.
Šlamšto spąstai atrodo kaip įprasti el. pašto adresai ir dažnai sukuriami iš senų el. pašto abonementų, kurių nebenaudoja pradiniai savininkai. Jie talpina adresą internete, kur juos neteisėtai suradę el. pašto adresus žmonės ar robotai.
Tokiu būdu surinkti el. pašto adresai paprastai dalijami su kitais šlamšto siuntėjais arba pridedami prie masinių adresų sąrašų, kurie parduodami žmonėms, kurie gali nesuprasti žmonių elektroninių laiškų siuntimo be jų leidimo pasekmių.

5. Parašykite aiškų turinį ir temų eilutes- subject, kurios neidentifikuotų kaip spamas.
Rinkodaros specialistai jau žino, kad meistriškos temos ir gerai kuruojamas turinys ne tik verčia vartotojus spustelėti ir skaityti el. laiškus, bet ir padeda išsiskirti iš gausybės gautų laiškų.
Šlamšto filtruose taip pat žiūrima į temos eilutę, įvadinę antraštę ir turinį. Vienas aspektų, į kurį reikia atkreipti šlamšto filtrą, yra tai, ar el. laiškas yra HTML, ar jame nėra nepalaikomo HTML kodo, pavyzdžiui, scenarijų ir formų, ar yra įterptų vaizdų, taip pat kokių nors formatavimo ir kodavimo klaidų.
Turinyje yra tikrinami raktiniai žodžiai ir frazės, suaktyvinantys šlamšto filtravimą - jūs galite valdyti tai, ką įvedate į savo el. paštą, todėl prieš paspausdami siųsti, būtinai patikrinkite šlamšto patikrinimą.

6. Sukurkite pasirinkimo centrą.
Vienas geriausių būdų užsitikrinti kliento pasitikėjimą yra leisti jiems nuspręsti, kuriais kanalais jie nori susisiekti (SMS, push, el. paštas), kurie dalykai juos domina, pranešimų tipai ir komunikacijos dažnis.
Norėdami laikytis įstatymų ir užtikrinti, kad el.laiškai pasiektų jų gavėjus, į savo elektroninių laiškų kampanijas būtina įtraukti nuorodą atsisakyti (unsubscribe). Internetinių paslaugų teikėjai, kaip el. pašto paslaugų teikėjai, reikalauja, kad mes tvarkytume jūsų sąrašus nurodydami adresą.

7. Laikykitės įstatymų.
Laikykitės tiesioginės rinkodaros ir kitų įstatymų, atsižvelgiant į tai, kurioje rinkoje Jūsų kampanija vykdoma.
Pagrindiniai elektronių laiškų (email) siuntimo teises, reikalavimus apibrėžiantys įstatymai:
* JAV - CAN-SPAN Act;
* Australija ir Kanada - CASL;
* ES - GDPR.

8. Tvarkykite el. pašto gavėjų sąrašus.
Pirma, sąrašų pirkimas yra bloga praktika. Norėdami sėkmingai išnaudoti kanalą, turėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kaip natūraliai plėsti savo abonentų duomenų bazę su žmonių, kurie nuoširdžiai nori gauti jūsų turinį, el. pašto adresais.
Tinkamai įgiję kontaktų sąrašą galite nusitaikyti tik į tuos žmones, kurie greičiausiai pirks iš jūsų. Jei gavėjas per 6 mėnesius su jumis nebendradarbiavo, nukreipkite jį specialiu pranešimu ir, jei tai nepatraukia, pašalinkite jį iš sąrašo.
Sutelkdami dėmesį tik į tuos, kurie nori gauti jūsų turinį, sumažinate atmetimo ir piktnaudžiavimo skundų tikimybę bei padidinate įsitraukimo ir konversijas lygį.

9. Stebėkite grįžtamajį ryšį.
Bent vienam iš gavėjų pažymėjus Jūsų laišką, kaip šlamštą - spamą, kai kurie IPs nurodo Jums įspėjimą, taip leidžia pašalinti gavėją iš sąrašų, taip apsisaugant ateičiai nuo patekimo į anksčiau minėtų filtrų pinkles. 
Tad nevenkite atnaujinti gavėjų sąrašo, atsižvelgiant į gaunamus įspėjimus.

10. Supraskite savo reputacijos metrikus.
ISP įspėja, jog labai svarbu, kiek elektroninių laiškų yra atidaroma ir kiek jų tiesiog ištrinami net neatidarius, kas įtakoja tolimesnius sprendimus, priskiriant el.pašto adresus.
Tad svaaaaaaaaaaaarbu: 
* Subscriber complaint rate: kai jūsų vartotojai paspaudžia mygtuką „Pažymėti kaip šlamštą“, IPT teikėjai gauna pranešimą. Žinokite apie savo šlamšto balą, nes pašto dėžutės tiekėjai automatiškai užrakina net tuos siuntėjus, kurie turi nedaug skundų.
* Blacklists: juodieji sąrašai yra siuntėjų domenų (pavyzdžiui, jūsųdomenas.com) ir serverių arba IP adresų, kurie buvo sugauti siunčiant šlamštą el. paštu, sąrašai. Jei siųsite el. laišką iš juodojo sąrašo serverio, gali būti, kad jis pateks į šiukšlių dėžę, arba iš viso nepasieks gavėjo.
* Spam traps: nustatyti, kaip jūsų abonento duomenys renkami visuose skaitmeniniuose sąlyčio taškuose, ir įsitikinkite, kad turite visų pasirinkimo įrodymų. Pašalinkite iš sąrašo bet kokius trečiųjų šalių įsigytus el. pašto adresus.
* Bounce rate: atmetimas reiškia, kad jūsų abonentas negavo el. laiško. Tai atsitinka, kai el. laiško negalima išsiųsti gavimo el. pašto adresu. Atmetimo rodiklis turėtų būti maždaug 2% - viskas, kas viršija, nusipelno jūsų dėmesio. Jei atmetimo rodiklis vidutiniškai yra apie 5–10%, tai reiškia, kad jūsų sąraše yra rimtų problemų, ir jūs turite ištirti toliau.
























« Į sąrašą