SMS rinkodaros faktai 2013
_copyThumb_300x2000_lw_CROPED_300x300.png)
- ✉ Vidutinis atsako laikas į trumpąją žinutę: 90sek.
- ✉ Vidutinis atsako laikas į el. laišką.: 90min.
- ✉ SMS kuponų panaudojimo tikimybė yra 10 kartų didesnė negu per spausdintinę mediją.
- ✉ Nereikia diegti jokių papildomų programų, taip užtikrinama 100% klientų pasiekiamumas ir nesudaromi nepatogumai.
- ✉ 9.8 trilijonų žinučių buvo išsiųsta 2012m., kai tuo tarpu 2011m. – 7.8 trilijonų.
- ✉ 80% mobilųjų telefonų naudotojų nadojasi SMS paslaugomis, kai tuo tarpu 2007m. tokių buvo 58%.
- ✉ SMS žinutės turi didesnį atsako procentą už kitas priemones (26%), telemarketingas (10,4%), el.paštas (6,6%), įprastas paštas (3,4%).
- ✉ Pasiūlymai pateikti per mobiliąją mediją sulaukia nuo 10% iki 1000% didesnį atsako dažnį nei per spausdintinę mediją.
- ✉ Reklaminę SMS žinutę atidaro 96% gavėjų, kai tuo tarp email reklamą – tik 19%.
- ✉ Vidutiniškai žmogus pasižiūri į savo telefoną apie 150 kartų per dieną.
- ✉ Mobiliųjų savininkai turi šį įrenginį savo rankose apie 14val. per dieną.
« Į sąrašą