Paslaugos ir įkainiai

Balso pranešimai (VOICE messaging, broadcast, TTS)

Balso paslaugos (VOICE messaging - VOICE BROADCAST, IVR, TTS) - automatizuotas įeinančių ir išreinančių skambučių sprendimas.

Tai galimybė pasiekti Jūsų klientus, o klientams - Jus, skambučiu (balso įrašu) ir suteikiant galimybę naudotis interaktyviu klaviatūros menu.

Balso paslaugos - voice ir IVR


Balso - VOICE pranešimų paslauga, gali būti naudojama 3 būdais:
  • Voice messaging / voice broadcast - balso pranešimai, t.y. išeinantys skambučiai su balso įrašu, kurį klientas išklauso + interaktyvus balso atsakiklis (IVR - interactive voice response);
  • Text-To-Speech - TTS -  parašytas tekstas paverčiamas į balso įrašą, kuomet parašytą tekstą iškalba robotas, viena iš daugelio kalbų (anglų, rusų, lenkų, italų, ispanų, vokiečių, prancūzų, suomių, danų, mandarinų, arabų, japonų, korėjiečių, hindi ir kt.) + interaktyvus balso atsakiklis;
  • IVR - įeinančių skambučių priėmimas + interaktyvus balso atsakiklis.
*Įrašai gali būti pateikti, kaip balso dokumentas - audio įrašas (.mp3 ir .wav formate).


Funkcionalumas. Klientui skambinant ar gavus skambutį, jam suteikiama (pagal nustatymus) interakyvioje klaviatūroje, rinkti menu mygtukus, kurie suteikia papildomus funkcionalumus:
  • peradresiruoti skambutį - skambutį nukreipti į Jūsų nurodytą telefoną;
  • įtraukti numerį į juodajį sąrašą - nenorinčių gauti sąrašą - unsubscribe;
  • pridėti/ nuimti žymą (prenumeratų, paslaugų, konsultacijų registracijoms, įtraukimui į gavėjų grupes ir kt.)
  • pakartoti balso įrašą - perklausyti turinį-įrašą iš naujo.

Sistema gali apriboti skambučio gavėjo interaktyvios kaviatūros paspaudimų skaičių.

Taip pat, galimybė gavėjui atmetus arba neatsiliepus - skambutį pakartoti, pagal norimą laiko intervalą bei pakartojimų kiekį.



Ataskaitos
. Mūsų sistema Jums patogiai leis įsivertinti kampanijų sėkmės rodiklius, ataskaitose pateikiant detalią informaciją:
  • statistika - skambučių pristatymo, atsiliepimo ir skambinimo į virutalų numerį % ir kiekiai;
  • suvestinė-ataskaita - gavėjų/siuntėjų numeriai, operatoriai, statusai (identifikuojantys ar skambutis buvo pristatytas, atmestas, neatsilieptas), pokalbių trukmė, skambučių kiekis, IVR interaktyvios klaviatūros menu mygtukų paspaudimai ir eiliškumas;
  • logai - skambučių ataskaita realiuoju laiku.


Kam naudojama?
Šią rinkodaros ir komunikacijos priemonę įmonės puikiai pritaiko:
  • rinkodariniai balso pranešimai - masiniai ir pavieniai balso pranešimai klientams;
  • registracijoms, autorizacijoms ir patvirtinimams - skambučio metu, mygtuko paspaudimu atliekama autorizacija-patvirtinimas, taip įrodomos numerio savininko teisės;
  • rengti apklausas ir žaidimus - gavėjai pasirinkdami atsakymo variantus IVR klaviatūroje - atsako į klausimus, dalyvauja žaidimuose, loterijose.
  • įeinanti linija - informacija apie paslaugas ar kt. info ir skambučio peradresavimas darbuotojui - sujungimas vadybininku ar konsultantu.


Susisiekime!
✆  +370 641 88881
✆  +370 628 88881

✉  sms@lutex.lt
益 Kalvarijų g. 269, Vilnius
✔  Skype – gsmsprendimai


Kaip tai veikia? Apie tai daugiau žemiau: