Kodėl verta rinktis?
SMS reklamos faktai:
- 46% gavusių reklamines SMS žinutes teigia, kad gavo ją per paskutines 7 dienas, net 68% gavo bent vieną žinutę per pastarąsias dvi savaites.
- Pasiūlymai, pateikti per mobiliąją mediją sulaukia nuo 10 iki 1000% didesnį atsako dažnį nei per spausdintinę mediją.
- Vidutinis el.laiško reakcijos laikas – 90 minučių, tuo tarpu tekstinio pranešimo – vos 90 sekundžių.
- Šiuo metu mobiliųjų telefonų yra daugiau nei televizorių.
- 86% visų vartotojų siunčia ar gauna SMS žinutes kasdien.
- 2012m. duomenimis per metus mobilioji reklama Šiaurės Amerikoje išaugo nuo 304 iki 701mln. JAV dolerių.
- 30% visų vartotojų saveikauja su Prekiniais ženklais kiekvieną savaitę.
- SMS žinutės vis dar yra didžiausias mobiliosios rinkodaros kanalas pagal pajamas.
- Nuolaidų kuponų, išsiųstų per mobiliuosius telefonus, panaudojimo galimybė yra 10 kart didesnė nei tradicinių – spausdintų nuolaidų kuponų.
- 95-98% visų SMS žinučių yra perskaitomos per kelias minutes.
Diagramoje pateikiame SMS ir kitų visuomenės informavimo priemonių palyginimą, juos vertindami pagal tris kriterijus:
pasiekiamumą, kainą ir veiksmingumą.

